Kokkola - Reisverslag uit Karleby, Finland van Bob Broeders - WaarBenJij.nu Kokkola - Reisverslag uit Karleby, Finland van Bob Broeders - WaarBenJij.nu

Kokkola

Blijf op de hoogte en volg Bob

12 Augustus 2013 | Finland, Karleby

Na een dag varen dan eindelijk aangekomen in Kokkola, Finland. het heeft tot de avond voor dat ik vertrok geduurd voordat ik mijn tas dan eindelijk had. het werk is begonnen maar nog even geen wacht lopen eerst kennis maken met het schip! mijn takenboek zat 'helaas' in de verloren tas. wat had ik een pech dat ik de eerste dagen dan maar moest gaan genieten zeg! natuurlijk wel veel werken goed eten en uit geput naar bed! de crew is erg gezellig. Ik slaap in de pilot cabine een erg kleine hut men alleen een bed, bankje tafeltje en badkamer! zodra Mark (de leerling die bijna klaar is) van boord gaat krijg ik zijn hut! maar ik mag niet klagen ik slaap er toch alleen maar! ik heb niet veel internet dus niet al mijn verslagen zullen even snel er op staan. 7 augustus zal ik naar Rotterdam vertrekken. dan begint ook het wacht lopen!

  • 29 Augustus 2013 - 08:45

    Henriette:

    ha Bob,

    en hoe is dat nou, zonder telefoon, zonder internet al die weken alleen maar water?
    we hopen snel weer van je te horen, met spannende verhalen over de wild wide sea...
    x Henriette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Karleby

Mijn eerste reis

.

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2014

mooie winterse oversteek!

12 December 2013

Een laat verhaal.

22 November 2013

Het derde continent

20 Oktober 2013

Een dagje vrij in Duluth!

10 Oktober 2013

cleveland
Bob

Actief sinds 29 Juli 2013
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 13944

Voorgaande reizen:

16 Februari 2015 - 01 Augustus 2015

Mijn 2e stage!!

29 Juli 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: