Kokkola - Reisverslag uit Karleby, Finland van Bob Broeders - WaarBenJij.nu Kokkola - Reisverslag uit Karleby, Finland van Bob Broeders - WaarBenJij.nu

Kokkola

Blijf op de hoogte en volg Bob

12 Augustus 2013 | Finland, Karleby

Na een dag varen dan eindelijk aangekomen in Kokkola, Finland. het heeft tot de avond voor dat ik vertrok geduurd voordat ik mijn tas dan eindelijk had. het werk is begonnen maar nog even geen wacht lopen eerst kennis maken met het schip! mijn takenboek zat 'helaas' in de verloren tas. wat had ik een pech dat ik de eerste dagen dan maar moest gaan genieten zeg! natuurlijk wel veel werken goed eten en uit geput naar bed! de crew is erg gezellig. Ik slaap in de pilot cabine een erg kleine hut men alleen een bed, bankje tafeltje en badkamer! zodra Mark (de leerling die bijna klaar is) van boord gaat krijg ik zijn hut! maar ik mag niet klagen ik slaap er toch alleen maar! ik heb niet veel internet dus niet al mijn verslagen zullen even snel er op staan. 7 augustus zal ik naar Rotterdam vertrekken. dan begint ook het wacht lopen!

• 29 Augustus 2013 - 08:45

Henriette:

ha Bob,

en hoe is dat nou, zonder telefoon, zonder internet al die weken alleen maar water?
    we hopen snel weer van je te horen, met spannende verhalen over de wild wide sea...
    x Henriette