De heenreis! - Reisverslag uit Kubikenborg, Zweden van Bob Broeders - WaarBenJij.nu De heenreis! - Reisverslag uit Kubikenborg, Zweden van Bob Broeders - WaarBenJij.nu

De heenreis!

Blijf op de hoogte en volg Bob

30 Juli 2013 | Zweden, Kubikenborg

DE HEENREIS!
Na een leuke maar lange rijs ben ik dan eindelijke aangekomen bij het schip! Om half 12 vertrok ik van huis richting Schiphol waar ik het vliegtuig naar Stockholm ging nemen. Eenmaal aangekomen in Stockholm bleek dat een van mijn tassen kwijt geraakt was! Ik schrok me dood. We hadden nog wel van die grapjes gemaakt van tevoren als zit je straks zes maanden zonder schone onderbroek en sokken! Ik dacht nooit dat het mij zou over komen. Na druk vragen en heen en weer geren had ik na anderhalf uur nog niets gehoord! Jelmar (mijn mede stagiair) en ik besloten maar om een broodje te gaan eten. 87 kronen! Geen idee wat dat waard was.. achteraf bleek dat 10.15 euro te zijn! Ik heb wel eens goedkoper gegeten. Er kwam een medewerker van het vliegveld vertellen dat ik op de bagageband van de volgende vlucht uit Amsterdam mocht kijken of mijn tas daar tussen stond. Het was inmiddels half 8 en het vliegtuig naar Sundsvall zou om acht uur vertrekken. Toch besloot ik de gok te wagen maar helaas.. geen tas… Ik moest nu rennen om optijd bij het volgende vliegtuig te komen. Gelukkig toch nog gehaald. Na 35 minuten vliegen, businessclass, besloot ik toch nog even te gaan vragen naar mijn tas op de luchthaven van Sundsvall. Op Stockholm had ik een rapport op laten maken van mijn verloren tas. En jawel! De tas was gevonden! Ze hadden hem in Amsterdam laten staan! Wat was ik opgelucht toen ik dat hoorde! Ik kon gelijk meer genieten van zweden. Morgen avond komt de tas naar Sundsvall.
Opgelucht liep ik naar buiten en daar stond de scheepsagent met een boordje en mijn naam stond op dat boordje! Na een auto rit van 25 minuten was ik dan eindelijk bij het schip. De crew was vrolijk en ik ook! Het was eindelijk tijd voor een biertje!! Die heb ik wel verdiend!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Kubikenborg

Mijn eerste reis

.

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2014

mooie winterse oversteek!

12 December 2013

Een laat verhaal.

22 November 2013

Het derde continent

20 Oktober 2013

Een dagje vrij in Duluth!

10 Oktober 2013

cleveland
Bob

Actief sinds 29 Juli 2013
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 13936

Voorgaande reizen:

16 Februari 2015 - 01 Augustus 2015

Mijn 2e stage!!

29 Juli 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: