Bijna! - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Bob Broeders - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Bob Broeders - WaarBenJij.nu

Bijna!

Blijf op de hoogte en volg Bob

16 Februari 2015 | Nederland, Berkel en Rodenrijs

Bijna is het dan weer zo ver! Morgen om 12.10 vlieg ik weer weg uit Nederland klaar voor een nieuw avontuur! Mijn 2e stage staat op het punt te beginnen. Nog even de laatste spullen in de tas stoppen en dan genieten van nog een laatste nachtje in mijn eigen bed voordat ik alles weer omruil voor het leven op een schip.
Deze stage vaar ik op het schip de Azoresborg. Een schip van de rederij Wagenborg met een lengte van 143m en met 3 eigen kranen.

Via Madrid zal ik opstappen in het Spaanse plaatsje Cadiz. Ik heb nog geen flauw idee waar het schip heen gaat varen, maar stiekem vind ik dat eigenlijk juist wel erg leuk.

Ik heb mijn blog weer tot leven gewekt en ga proberen regelmatig wat te posten voor de mensen die het leuk vinden om mij te volgen! Kan niet wachten!


(ps: Laatst ontvangen positie van het schip weten? klik op: http://www.marinetraffic.com/nl/ais/details/ships/245347000 )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Berkel en Rodenrijs

Mijn 2e stage!!

Eindelijk weer varen!

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2015

Baie Comeau

22 April 2015

Twee weken zee

01 April 2015

winterweer

27 Maart 2015

time flies when you're having fun!

03 Maart 2015

druk druk druk
Bob

Actief sinds 29 Juli 2013
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 13929

Voorgaande reizen:

16 Februari 2015 - 01 Augustus 2015

Mijn 2e stage!!

29 Juli 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: