Bijna! - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Bob Broeders - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Bob Broeders - WaarBenJij.nu

Bijna!

Blijf op de hoogte en volg Bob

16 Februari 2015 | Nederland, Berkel en Rodenrijs

Bijna is het dan weer zo ver! Morgen om 12.10 vlieg ik weer weg uit Nederland klaar voor een nieuw avontuur! Mijn 2e stage staat op het punt te beginnen. Nog even de laatste spullen in de tas stoppen en dan genieten van nog een laatste nachtje in mijn eigen bed voordat ik alles weer omruil voor het leven op een schip.
Deze stage vaar ik op het schip de Azoresborg. Een schip van de rederij Wagenborg met een lengte van 143m en met 3 eigen kranen.

Via Madrid zal ik opstappen in het Spaanse plaatsje Cadiz. Ik heb nog geen flauw idee waar het schip heen gaat varen, maar stiekem vind ik dat eigenlijk juist wel erg leuk.

Ik heb mijn blog weer tot leven gewekt en ga proberen regelmatig wat te posten voor de mensen die het leuk vinden om mij te volgen! Kan niet wachten!

(ps: Laatst ontvangen positie van het schip weten? klik op: http://www.marinetraffic.com/nl/ais/details/ships/245347000 )